Dieta indiana este un mod sanatos de a detoxifia organismul si de a scapa de kilogramele nedorite. Acest mod de a slabi este tot mai agreat de femeile si barbatii din intreaga lume pentru ca nu presupune infometare si promite eliminarea rapida a unui numar mare de kilograme.

Prin aceasta dieta se pot scapa in doar sapte zile de aproximativ 8 kilograme. In plus alimentele consumate sunt bogate in fibre si au efect detoxifiant puternic.

Avantajele dietei indiene

Persoanele care aleg sa parcurga dieta indiana pot slabi un numar mare de kilograme, fara a se supune unui proces de infometare. Organismul este  bine hidratat, pentru ca planul alimentar presupune consumarea unui volum ridicat de apa. Pielea este mai luminoasa si are aspect mai sanatos la final.

Pe parcursul acestei diete nu trebuie consumat alcool, fapt ce ofera organismului un moment de respiro. Pentru a beneficia de rezultate exceptionale, specialistii recomanda realizarea de exercitii fizice cu grad de intensitate mediu, deci dieta indiana sustine miscarea zilnica.

Dieta indiana  – meniu zilnic

Ziua 1: In prima zi sunt permise fructele, evita insa bananele, strugurii, fructele de mango si perele, pentru ca au continut mare de zahar. Consuma fructe la orice masa, in orice cantitate. Ori de cate ori se face foame, consuma fructe! Nu uita de apa, bea cel putin doi litrii de apa sau ceai neindulcit. Daca vrei sa te bucuri de rezultate exceptionale din prima zi consuma un singur tip de fruct in prima zi a dietei alege pepene verde, capsuni, cirese, visine, mere, nectarine.

Ziua 2: In a doua zi bucura-te de gustul intens al legumelor. Alege legume de sezon, sunt gustoase si bogate in vitamine. Poti consuma legumele proaspete, fierte, coapte sau gratar. Asezoneaza-le cu sare, piper, ierburi aromatice, zeama de lamaie. Nu folosi ulei de niciun fel. Dintre legumele permise sunt pastaile de fasole, ardeiii, brocoli, dovlecel, vanata, varza, conopida, telina, morcovul, s.a. Evita in aceasta zi tomatele si ridichii. Poti incepe ziua cu un cartof bine fiert, asezonat cu sare si piper.

Ziua 3: In a treia zi poti combina toate alimentele permise in primele doua zile. Deci bucura-te de dulceata legumelor si a fructelor fara restrictii. Evita insa sa consumi cartofi in aceasta zi si consuma multa apa. Rezultatele deja incep sa fie vizibile!

Ziua 4: In aceasta zi iti vei reface rezervele de potasiu, magneziu si proteine. Consuma banane si lapte. Ai voie sa mananci pana la sase banane si un litru de lapte! Poti consuma si un bol de supa obtinut din legume fierte (morcov, ardei, dovleac, ceapa, telina, pastai s.a.), te va energiza si te va hidrata.

Ziua 5: aceasta zi este bogata in fibre si proteine. Poti consuma tomate, branza de vaci slaba si varza. Poti combina legumele intr-o supa delicioasa, sau iti poti face salata aromtaizata cu ierburi sare si piper. In aceasta zi este indicat sa cresti cantitatea de apa consumata.

Ziua 6: este destinata legumelor. Poti consuma toate tipurile de legume pe care le poftesti. Evinta insa tomatele si cartofii! In aceasta zi trebuie sa cresti si cantitatea de apa pe care o consumi. Nu uita de miscare, este esentiala pentru a beneficia de rezultate rapide si o stare psihica pozitiva.

Ziua 7: Continua cu legume, multe, multe legume.In aceasta zi te poti bucura si de o masa cu carbohidrati. Specialistii recomanda orezul brun pentru ca este bogat in elemente nutritive si usor de digerat. In acesta zi poti consuma si suc de fructe proaspat stoarse. Continua sa consumi apa si fa miscare.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here