Dieta daneza este bine-cunoscuta pentru rata mare de succes. Prin aceasta metoda se poate slabi garantat intre 10 si 20 kilograme in doar 13 zile. Dieta Daneaza are la baza respectarea unui plan aplimentar strict. Alimentele incluse in meniul zilnic sunt variate, satioase si sanatoase. Chiar si asa regulile stricte ce trebuie urmate pe parcursul celor 13 zile de regim alimentar sunt destul de greu de urmat, asa ca multi dintre amatorii care doresc sa scape rapid de kilogramelein exces renunta.

Nerespectarea planului alimentar sau renuntarea prematura la dieta, poate avea efecte nefaste asupra oganimsului. In primul rand se va instala efectul de yo-yo, deci kilogramele rapid indepartate, vor fi rapid acumulate, organismul poate manifesta urme de stres fizic si psihic, ce poate induce stari depresive.

Pentru a evita aceste efecte este indicat sa duci la bun sfarsit aceasta dieta draconica. La final pe langa kilogramele indepartate te vei bucura de mai multa incredere si te vei simti mai puternica.

10 trucuri pentru a reusi sa tii corect dieta Daneza

 

  1. Analizeaza din timp meniul alimentar! Mergi la cumparaturi inainte de a incepe sa tii dieta si achizitineaza toate alimentele din lista planului alimentar. In acest fel nu vei mai fi tentata sa mergi in magazine, unde tentatiile sunt nelipsite.
  2. Stabileste-ti un orar zilnic de mese! Nu sari peste mese, organzizeaza-ti programul pentru a putea respecta intervarul orar recomandat: 7-9 mic dejun; 12-14 pranz; 17-18 cina.
  3. Savureaza fiecare masa! Nu manca pe graba, incearca sa degusti fiecare imbucatura! Mesteca bine si delecteaza-te cu aromele tuturor preparatelor. Daca mananci incet creierul va simti senzatia de satietate mai rapid, in plus intregul proces de digestie se desfasoara mai bine daca bolurile alimentare sunt corect realizate.
  4. Evita iesirile in oras pe durata dietei! Tentatiile sunt mari cand iesi la restaurant sau cafenea, asa ca nu iti crea stres inutil si ignora iesirile in aceste doua saptamani.
  5. Ia suplimente alimentare cu vitamine si minerale, pentru ca oganismul sa nu resimta stare de slabiciune sau stres.
  6. Fi pozitiva, rezultatele se vad rapid deci te poti motiva rapid sa duci la bun sfarsit planul alimentar strict impus de dieta Daneza.
  7. Nu consuma alcool in timpul dietei! Pe langa faptul ca bauturile alcoolice au continut caloric ridicat, ficatul poate suferi puternic.
  8. Consuma multe ceaiuri din plante. Alege ceaiuri cu ce au in compozitie valeriana, lavanda, roinita, ginseng, musetel. Plantele medicinale efecte calmante, duretice si antoxidante si pot fi consumate fara restrictiii in aceasta dieta. Evita totusi sa consumi infuzii indulcite cu zahar si miere se albine!
  9. Nu uita de apa. Bea cel putin doi litri de apa in fiecare zi!
  10. Fa sport. Alergarile usoare, exercitiile de streching, orele de aerobic, au efecte uimitoare asupra organismului. In primul rand accelereaza procesul de eliminare a kilogramelor in plus si in al doilea rand tonifiaza musculatura organismului. In plus exerciile fizice ajuta la producerea de endorfine. Aceste substante sunt importante pentru ca induc starea de fericire.

Te-ar puteainteresa si  “Care sunt avantajele si dezavantajele dietei Rina”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here