Sarbatorile vin, dupa cum bine stim cu abundenta. Nu putine sunt situatiile in care kilogramele acumulate in cateva zile sunt numeroase. In cele mai multe dintre situatii caloriile in plus vin cu oboseala accentuata, stres emotional si chiar stare de slabiciune. Bineinteles cele mai multe dintre noi incearca sa elimine rapid surpusul de kilograme prin metode cat mai drastice si mai putin benefice pentru organism, iar acestea nu fac decat sa supuna sistemul imunitar si starea de sanatate la incercari cumplite.

Conform specialistilor abordarea unor metode drastice de slabit nu fac decat sa creeze stres suplimentar si dezechilibru interior. Pentru a evita astfel de situatii nutritionistii recomanda echilibru si cumpatare. Iata care sunt conform specialistilor cele mai bune metode de a scapa rapid de kilogramele acumulate dupa sarbatori.

  1. Cumpatare

Renunta la exces alimentar. Reorganizeaza programul de mese dar si cantitatea de mancare asezata in farfurie.  Poti micsora portiile de mancare de la o zi la alta pana te vei simti confortabil. Nu te infometa si nu injumatati portiile dintr-o data, pentru ca organismul va fi supus la stres emotinal puternic, iar rezultatele pot fi opuse asteptarilor.

  1. Alege alimente verzi te vor energiza

Sarbatorile de iarna vin cu o dieta compusa in proportie de 70-80% din carne si preparate de origine animala, fapt pentru care organismul ( rinichi, ficatul, pielea) este suprasolicitat. Alege sa consumi cateva zile mai multe legume proaspete, verzi, bogate in fier si magneziu, aceste elemente fac minuni pentru organism in orice sezon. In plus aportul de vitamine si minerale asigura o stare de spirit pozitiva. Consuma spanac, salata verde, patrunjel si ceapa verde, aceste alimente ajuta si la detoxifierea organismului.

  1. Slabeste cu ajutorul sportului

Cum bine se stie o minte sanatoasa sta intr-un trup sanatos, iar sanatatea fizica poate  fi mentinuta cel mai bine cu ajutorul exercitiilor fizice. Organizea-ti timpul si creaza-ti un program zilnic de exercitii fizice. Tine minte stepper-ul, bicicleta medicinala sau ganterele pot  fi folosite cu succes in fecare zi din confortul locuintei. 20 de minute de exercitii zilnice te vor energiza. Daca nu ai timp, alege sa te deplasezi mai mult pe jos, o plimbare de 30 de minute realizata in ritm alert face minuni.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here