Nu, PPC nu vine de la Please pay constantly ( va rog platiti constant)! Se refera la pay-per-click. Conform Google, atunci cand achizitionati o reclama PPC, scoala dumneavoastra de soferi “va fi vazuta de catre clientii ce cauta pe Google serviciile pe care dumneavoastra le oferiti”.

Veti plati doar atunci cand clientii vor vizita site-ul dumneavoastra si cand vor intreprinde anumite actiuni pe site. Exista multe platforme Pay Per Click pe care le puteti folosi, dar cele mai cunoscute sunt Google Adwords si Bing Ads.

Beneficiile reclamelor PPC

Dupa cum spun numerosi profesionisti din domeniu, exista numeroase beneficii ale marketingului PPC, dar in continuare vi le vom prezenta doar pe cele mai importante pentru detinatorii de scoli de soferi:

  • Rezultate rapide
  • Rezultate usor de evaluat
  • Atingerea audientei tinta
  • Noi oportunitati de afaceri
  • Recunoasterea brandului (marcii)

Traficul organic este ceea ce site-ul dumneavoastra va obtine in timp, printr-o campanie de SEO consistenta. Aceasta este o necesitate absoluta, dar rezultatele vor fi lente.

Spre deosebire, reclamele PPC pot fi lansate rapid, iar rezultatele pot fi impresionante – precum generarea de 15-20 de lei (venit) pentru fiecare 1 leu investit in Google PPC. Un rezultat impresionant? Fiti sigur!

Google PPC: Reclame pentru cautare si reclame de afisare

Exista numeroase tipuri de reclame PPC, dar cele mai populare sunt cele de cautare si cele de afisare. Scolile de soferi sunt afaceri locale, asadar optiunea reclamelor de cautare este cea mai potrivita si va aduce rezultatele cele mai bune. Atunci cand clientii potentiali cauta “scoli de soferi” sau “scoli de soferi din apropierea mea” reclama dumneavoastra platita va aparea pe prima pagina, intre primele rezultate.

Daca veti alege cuvintele cheie potrivite si le veti lega de pagini relevante ale siteului dumneavoastra, ati putea chiar sa apareti ca si rezultatul nr 1 pe prima pagina a cautarilor Google. Atunci cand se intampla e ca si cum ati castiga la loterie.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here