Optimizarea site-ului nu este opțională, ea face diferența dintre succes și faliment. Am început cam dur, dar asta este realitatea dacă ai o afacere online.

La fel de adevărat este că o optimizare făcută greșit te poate duce și mai rapid spre faliment.

Dacă citești acest articol cu atenție și pui în aplicare sfaturile noastre, ești pe drumul cel bun.

O glumă foarte folosită in lumea SEO sună in felul următor:

„Unde ascunzi un cadavru ca să nu îl găsească nimeni?

Pe a doua pagină cu rezultate Google”

Asta pentru că doar 6% din click-uri sunt pe site-uri din a doua pagină.

Ce ai de făcut? 

Să investești ceva timp si ceva resurse financiare în imaginea ta online.

Dacă stai mai bine cu timpul decât cu banii poți încerca să faci totul de unul singur.

Dacă ai ceva fonduri dar nu stai foarte bine cu timpul pe care ar trebui să-l aloci optimizării, atunci cel mai bine este să externalizezi optimizarea website-ului către o agenție specializată.

O poziționare a website-ului pe prima pagină îți aduce  trafic și venituri.

Google este cea mai bună metodă de promovare organică și cu toate astea mai puțin de 20% din firme investesc în optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO).

Deși orice website poate fi inclus în rezultate Google, doar cele cu o bună optimizare internă și externă pot ajunge pe pozițiile din top.

Înainte de a începe vezi și factorii de clasare pe Google, cei care influențează poziția site-ului tău în căutări.

Care sunt pașii pentru această optimizare a site-ului?

Vezi articolul complet optimzare site pentru Google.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here