Anvelopele de iarnă oferă aderență excelentă pe suprafețele rutiere acoperite cu zăpadă și gheață, precum și pe drumurile ude în condiții de temperatură scăzută.

Componența benzii de rulare a anvelopei de iarnă conține mai mult cauciuc natural, deci nu se îngroapă atunci când temperatura scade sub 7 grade Celsius. Acesta rămâne flexibil și limpede în zonele cu climă rece pentru a reduce distanța de oprire la frânare, deasemenea, crescand rezistenta la acvaplanare.

Designul benzii de rulare are blocuri mai adânci care se vor săpa în zăpadă și în gheață pentru a asigura mai multă aderență. Anvelopa de iarnă Dunlop   are, de asemenea, o mulțime de” guri”, care sunt excelente pentru curățarea apei și a căldurii din calea mașinii și atenuarea riscului de acvaplanare.

Totuși, anvelopele de iarnă nu ar trebui folosite pentru sezonul de vară. Compusul este mult prea moale pentru asfalt uscat, ceea ce înseamnă că se va uza mai repede. În plus, creșterea rezistenței la rulare va conduce la un consum mai mare de combustibil și la un zgomot rutier.

Aceleasi caracteristici – compusul unic de cauciuc si designul simplu al benzii de rulare – fac anvelope de vara nepotrivite conditiilor de condus pe timp de iarna. Când temperatura scade sub 7 grade Celsius, compusul devine tare și fragil, iar designul benzii de rulare nu poate prelua în mod adecvat zăpada sau gheața.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here