Cu 1,47 miliarde de utilizatori activi zilnici, Facebook oferă un public potențial imens pentru agenții de publicitate. De fapt, este atât de mare, încât este important să vă orientați laser prin anunțurile dvs. pentru a vă asigura că ajungeți la utilizatorii Facebook care este cel mai probabil să fie interesați de afacerea dvs. Acest lucru vă permite să minimizați cheltuielile dvs. publicitare și să maximizați rentabilitatea.

Publicul personalizat Facebook oferă unele dintre cele mai bune direcționări disponibile. Sunt grupuri de oameni foarte definiți, care au deja o relație cu afacerea dvs., cum ar fi clienții din trecut, persoanele care au vizitat site-ul dvs. web sau persoane care v-au instalat aplicația.

Și mai bine, Publicul personalizat poate fi utilizat pentru a crea audiențe similare – noi fani potențiali, adepți și clienți care împărtășesc caracteristici cheie cu clienții și fanii dvs. existenți.

Listele de clienți oferă o modalitate prin care vă puteți informa Facebook despre relațiile existente pe care le aveți cu clienții care nu pot fi mapate prin intermediul implicării Facebook sau al pixelului Facebook.

De exemplu, este posibil să aveți o listă de abonați la newsletter sau clienți trecuți. Acestea sunt persoane care și-au exprimat în mod clar interesul pentru afacerea dvs., dar Facebook nu are cum să le identifice decât dacă încărcați o listă. Când încărcați informațiile, Facebook folosește un proces numit „hashing” pentru a păstra datele private ale clienților în același timp, permițându-i să găsească potriviri cu profilurile de utilizator Facebook.

Rețineți că puteți încărca doar date de la clienții care v-au dat permisiunea de a le comercializa. Nu puteți utiliza o listă de clienți achiziționată, de exemplu, sau date pe care le-ați adunat de pe alte site-uri web și, dacă cineva optează din lista de e-mailuri, trebuie să le eliminați și din audiența dvs. personalizată.

De asemenea, trebuie să știți că clienții pot vedea ce companii au încărcat liste de clienți care includ informațiile lor. Dacă doriți să verificați ce agenți de publicitate au încărcat liste care vă includ, conectați-vă la contul de Facebook și faceți clic pe Setări.

Apoi faceți clic pe anunțuri în coloana din stânga și selectați agenții de publicitate cu care ați interacționat.

Publicuri personalizate de pe site-ul dvs. web

După ce instalați pixelul Facebook pe site-ul dvs. web, Facebook poate potrivi vizitatorii site-ului dvs. web la profilurile lor de Facebook.

Puteți utiliza aceste informații pentru a crea audiențe personalizate care vizează toți vizitatorii site-ului sau pentru a face remarket-uri către persoanele care au vizitat o anumită pagină de produs sau o categorie de produse.

Ați stabilit intervalul de timp pentru cât de repede doriți să mergeți, astfel încât să puteți alege să vizați doar cei mai recente vizitatori ai site-ului dvs. sau persoanele care au vizitat până acum șase luni.

Dacă nu ați instalat încă pixelul Facebook, vă lipsește această sursă bogată de date. Vezi ghidul nostru complet de utilizare a pixelului Facebook pentru a-l configura pe site-ul tău.

Mai multe detalii pe www.flaviusnoja.biz si pe www.star-marketing.ro

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here