Marketing-ul si publicitatea reprezinta o serie de instrumente prin devenim cunoscuti. Astfel, acestea reprezinta un serviciu necesar oricarei afaceri, fie ca este vorba despre magazin local pana sau mari companii nationale si internationale. Promovarea poate fi realizata in ziua de azi prin o multime de metode, de la cele clasice, comune, pana la cele moderne, prin intermediul mediului online si a tehnologiei.

Pe un site web sau o retea sociala suntem mult mai vizibili decat intr-un ziar sau un anunt la TV si pentru perioade mai lungi de timp. Cu toate acestea, vizibilitatea exista doar atunci cand utilizatorii sunt prezenti pe platforme. Exista persoane care nu utilizeaza atat de mult retelele sociale si nici nu urmaresc stiri, online sau de alta natura. A fost nevoie astfel de alte solutii prin care promovarea sa fie cat mai eficienta. Una dintre acestea este reprezentata de serviciul de inchiriere totem digital. Acestea pot imbina de altfel doua caracteristici, oferind atat ecranul digital, normal sau cu tactil (pentru varianta de totem cu touch), cat si spatiu suplimentar pentru personalizare fizica.

Domeniile in care totemurile digitale sunt utilizate sunt nenumarate, de la magazine si centre comerciale pana la sedii de firme, HORECA, farmacii si institutii. Acestea sunt usor de instalat, de utilizat si ofera un impact vizual excelent pentru promovare si publicitate.

Atat in cadrul a diverse evenimente, zile speciale, sarbatori sau aniversari ale unui brand, aceste totemuri sunt cautate datorita eficientei. Putand fi personalizate, acestea ajuta la a oferi informatii de interes pentru publicul tinta.

Tocmai de aceea, exista servicii pentru inchirierea de totemuri digitale care ofera livrare, instalare si personalizare in functie de cerintele clientilor.